خبر جدید درباره احمدی نژاد - وبلاگ منتظران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
1395/1/23 15:35 |
کد خبر: 500865

 

استقبال دولتی‌ها از احمدی‌نژاد!

وی همچنین در حلقه حامیان همشهری رئیس دولت یازدهم در تحلیل الگوی سیاست‌ورزی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 اظهار کرد: «احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری قطعا حضور پیدا می‌کند، شک نکنید!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفته‌نامه پنجره در شماره اخیر خود طی مطلبی با عنوان «استقبال دولتی‌ها از احمدی‌نژاد!» نوشت: به روایت روزنامه‌های اصلاح‌طلب، کسی که نزدیک‌ترین فرد به رئیس‌جمهور است «آن حرفی را که برادر باید در تسلیت به کسی بگوید و بنا به معذوریت‌هایی نمی‌گوید، می‌رساند. حرفی را که نباید از زبان برادر گفته شود، او به نقل از وی می‌گوید».

 

وی همچنین در حلقه حامیان همشهری رئیس دولت یازدهم در تحلیل الگوی سیاست‌ورزی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 اظهار کرد: «احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری قطعا حضور پیدا می‌کند، شک نکنید! اما شورای نگهبان او را تأیید نمی‌کند و نباید هم تأیید بشود. اگر شورای نگهبان او را تأیید کند نباید نگران بود چون ما از سوابق سیاه آنان و اقدامات مخرب او و اطرافیانش و بلاهایی که سر کشور آورده، داده‌های زیادی داریم».

 

یار قدیمی و حاضر در همه تصاویر اصلی‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری، حضور محمود احمدی‌نژاد را نیز به فال نیک گرفته و اظهار کرده است: «اگر احمدی‌نژاد در صحنه انتخابات بیاید و فضا را وارد مرحله دیگری کند، اتفاقی میمون و مبارک است. اولین ثمره‌اش شکاف بین اصولگرایان است. اصولگرایان فرصت فراوانی را بر سر مباحث حمایت کردن یا نکردن از احمدی‌نژاد از دست می‌دهند و این، زمینه واگرایی را در اصلی‌ترین رقیب دولت ایجاد می‌کند. برخی از آنان به‌دلیل اینکه گزینه دیگری ندارند، به حمایت از وی می‌پردازند. ولی تعدادی دیگر از پذیرش ریاست مجدد وی ابا دارند و از حمایت صریح طفره می‌روند که همین زمینه کشمکش و دعوا را فراهم می‌آورد».

 

او که به روایت روزنامه اعتماد «دست یاری برادر شده آنجا که پای رفتن نیست یا پیام رفتن به صلاح نیست» با تأکید فراوان درباره احتمال هشت‌ساله بودن دولت حجت‌الاسلام روحانی، در مورد آغاز فعالیت دولت یازدهم برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: «آغاز کار انتخاباتی ما برای ریاست جمهوری از هفته دولت شروع می‌شود. اگر ستادهای استانی و مردمی حامیان دولت می‌خواهند کاری کنند، این سرآغاز را باید قدر بدانند».

 

همچنین محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود «آیا شما در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا خواهید شد یا نه؟»‌گفت: «ان‌شاءالله سال 96 همه همدیگر را خواهیم دید».


منبع.http://www.snn.ir






تاریخ : دوشنبه 95/1/23 | 3:53 عصر | نویسنده : ahmadhoshangi | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.